۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۸

حجت الاسلام كوثري:

دولت يازدهم با عمل به وعده‌هاي انتخاباتي انتظارات مردم را تحقق بخشد

دولت يازدهم با عمل به وعده‌هاي انتخاباتي انتظارات مردم را تحقق بخشد

شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان با اشاره به بررسي صلاحيت‌ها و راي اعتماد نمايندگان مجلس به غالب وزراي پيشنهادي حسن روحاني، ضمن تبريك به منتخبان، گفت: دولت يازدهم بايد با عمل به شعارهاي انتخاباتي خود، انتظارات مردم را تحقق بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مركز شهرستان شيروان كه در محل مصلي نماز جمعه شهر شيروان برگزار شد، با اشاره به سي ام مرداد ماه و سالروز به آتش كشيدن مسجدالاقصي توسط صهيونيستها در سال 1969 ميلادي و روز جهاني مسجد، عنوان كرد: مسجد مركز عبادت، هدايت، وحدت و سياست در جامعه اسلامي به شمار مي رود.

وي با بيان اين كه مساجد سنگرهاي دفاع از دين و ديانت و انسانيت است، اظهار داشت: به همين جهت است كه دشمنان همواره با اين مركز قيام و بيداري و پايداري در ستيز هستند.

خطيب نماز جمعه شيروان با تسليت سالروز تخريب بارگاه مقدس ائمه بقيع در 90 سال پيش توسط وهابيون، گفت: در طول تاريخ، كوته فكران و دشمنان اهل بيت(ع) با گنبد و بارگاه و قبور ائمه(ع) همانند زمان حيات و زندگي آنان در ستيز و دشمني بوده و هستند زيرا اين مراكز مردم را با تفكر ناب محمدي و اسلام حقيقي آشنا و آنان را بر عليه ظالمان و حاكمان قدراره بند بسيج مي كند.

حجت الاسلام كوثري اضافه كرد: پرچم برافراشته بر فراز قبور ائمه معصومين راه بهشت را بر محبان نشان داده و مردم با تاسي از اين معصومين هرگز تن به ذلت و ظلم نمي‌سپارند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان شيروان با گرامي داشت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي در سال 1369 عنوان كرد: آزادگان اسوه‌هاي صبر و مقاومت و پيام آوران فرهنگ عاشورايي بوده و همواره درس آزادگي به انسان ها مي دهند.

حجت‌الاسلام كوثري با اشاره به وقايع اخير كشور مصر ضمن محكوم كردن كشتار بي رحمانه مردم اين كشور و نيز به خاك و خون كشيدن مردم در انفجار بيروت، اظهار داشت: عاملان اين جنايات با اين حركات ضد انساني و اين گونه سركوب كردن مردم براي حكومت ظالمانه خود ره به جايي نخواهد برد.

وي تصريح كرد: با اين اقدامات دنيا بيدار و هوشيار مي شود كه حقوق بشر و دموكراسي كه آمريكا از آن سخن مي گويد در واقع به وجود آوردن حمام خون و نابودي مردم است.

امام جمعه شيروان همچنين با اشاره به بررسي صلاحيت‌ها و راي اعتماد نمايندگان مجلس به غالب وزراي پيشنهادي حسن روحاني، ضمن تبريك به منتخبان، گفت: دولت يازدهم بايد با عمل به شعارهاي انتخاباتي خود، انتظارات مردم را تحقق بخشد.

حجت‌الاسلام كوثري با تشكر از نمايندگان مجلس كه با دقت و حساسيت كامل راي به كابينه يازدهم دادند، اظهار اميدواري كرد كه با شروع به كار دولت يازدهم، شعارهاي انتخاباتي رياست محترم جمهوري و انتظارات مردم در سايه همدلي و همكاري قوي و مردم و دولت تحقق يابد و ارواح طيبه شهداء و امام عزيز خوشنود و رضايت رهبر عزيز نيز حاصل گردد.

کد خبر 2116578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha